the word that i say

biarlah org berkata tentang aku...

Thursday, October 8, 2009

trip to cameron highland!!!!

pehhh...dasyat oooo...1st time aku sampai cameron...rasa mcm jakun la plak aku..hahaha...
sebenarnye trip ni adelah project yang aku n da geng kene settlekan...biasa la tiap2 sem mesti ade je projek2 tuk subjek tertentu..kali ni aku amik subjek FOOD ENGINEERING!!!!...

trip kali ni kitorang gerak pada ari kamis petang sehingga hari sabtu mlm...byak tempat yg dituju..high5,upm(faculty of food ape ntah aku pown lupe),teh BOH,MARDI,ladang starwbery...


(aku kat ladang teh BOH)


first skali thanz to prof Nordin yg sudi menyediakan hotel penginapan free(Umah die kat kajang) selama 2 ari..hahaha...free 2!!!mana nk dapat!!!!...pergerakan kami ke cameron pada ari jumat mlm..kitorang x bermalam di kat cameron pagi pegi petang balik...

agak menarik trip kali ni dan laen2 daripada yg lain...hehehe..nk tau nape??1st skali xde pompuan yg involve,2nd kitorang semua laki 12 orang je yg amik subjek ni...hahaha..

nak tau pe kelebihan nye??
mesti la senang nak handle pape pown..sebab semua laki kan...
kos pown kurang...aku spend duit x sampai 50inggit...2 pown mkn gile2 punya..hahahah..seronuk2...








gambar kat sebelah ni pulak aku kedai strawbery ntah ape nama kedai 2 aku pown x ingat....huahua...
agak best la g tempat 2...












(gambar kat atas ni lak kitorang kat teh BOH berlatar belakangkan ladang teh boh)

(mlm sebelum gerak g cameron kitorang rewang dulu wat BBQ)

(ini lah hasilnye BBQ...kitorang mkn ngan nasi goreng..tp aku da letih nk upload gambar lagi)

2 comments:

rakan-rakan aku