the word that i say

biarlah org berkata tentang aku...

Wednesday, October 21, 2009

SymBion 09 da best....

alhamdulillah setelah setaun kami semua berkerjasama tuk menjayakan program SymBion nih, aku dapat rasa keseronokan yang x terhingga..aku dapat belajar sesuatu yang berharga..aku dapat rakan2 yang aku da anggap mcm adik beradik aku sendiri...dalam keluarga nih aku rasa aku mempunyai abang,akak,adik,rakan sebaya aku...aku dapat rasa kan kasih sayang yang x penah aku rasa..mungkin sebab aku xde akak n abg..memang perasan ni memg x penah aku rasakan...tiada penyesalan yg aku rasa..

segala galeri..segala memori..segala kenangan akan aku simpan sampai bila2...ingatan aku pada korang mmg x kan pudar...aku dapat rasakan mmg tuhan sengaja menemukan kita semua...pertemuan melahirkan rantai perhubungan yang akan berpanjangan...mmg setiap permulaan akan menemui akhirnya...tapi hati aku mmg tetap pada korang....aku sayang korang semua..

sem depan aku da nk LI....mungkin ini pertemuan kita yang terakhir...mmg pertemuan kita hanya seketika...tapi aku rasa mcm da bertahun2 kenal korang...kalu boleh sampai bila2 aku nk bersama korang...tapi kite mempunyai haluan msing2..hidup kita perlukan pengorbanan...semoga pengorbanan kita semua akan menemui kejayaan...pengorbanan berpisah dengan korang adelah pengorbanan yg besar bg aku...bg aku persahabatan kita semua adelah perkara yang terindah bagi aku...aku mmg seorang yg menghargai persahabatan aku..semoga korang pown x lupe aku...

aku akan teruskan hidup aku...terus mencari sahabat2 yang boleh mengurangkan ckit kerinduan aku pada korang nanti...tp aku tau mmg xkan ilang kerinduan 2...aku akan terus hidup aku tuk mencapai cita2 aku yang jauh haluannya dari bidang aku amik nih...

aku xkan lupe untuk mendoakan kejayaan korang semua..harap korang juga mendoakan kejayaan aku..korang membuat aku rasa sempurna..sempurna dalam hidup aku...mmg terasa indah..aku bersyukur sngt jumpa korang semua...

THANZZZZ TO U ALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I LOVE U!!!!!


dedikasi aku...

to amin : trima kasih r..aku byk mende belajar dari ko dengan hanya melihat cara ko jadi leader..
to farah : ko mmg sempoi r....aku suke kawan ngan ko...hahaha..
to kak wani : respect r kak wani...die mmg yg seorang berkerja keras..
to kak hana : kak hana pown sempoi...mkn lebih ckit..kasi gemok balik..haha..
to yuni : yuni,ko jgn kelam kabut sangat..relex..ko bertenang je..
to kak yan : sian tengok akak nih...kerja kuat sgt..sampai sakit2..relex2 kak..sakit kang sape susah
to teh : g jaga kilang tek BOH ko kat cameron sana...kang bankrup kang...hahaha..
to aida : hidup orng johor!!!haha..ada masa datng r umh aku...haha..
to kak tika : jgn tension2 kak..aku plak yg tension tengok ko kang..haha..

(sory bagi yang x tersenarai..da letih menaip)

akhir kata:
AKU SAYANG KORANG SEMUA!!!!!!

6 comments:

  1. sob3,,
    terharu uh bc blog neh..
    gud luck shashafiq,hehe
    gud luck in ur future..
    sonok keje ngn ko..


    p/s:jgn majuk2 slalu,x macho r..;p

    ReplyDelete
  2. mana ade merajuk2..saje je main2..saje je nk manja2..haha..xleh ker??
    kak hana pown gud luck..kalu ade rezeki kite jumpe lagi..syg kak hana..hehe..

    ReplyDelete
  3. sha2...
    terharu2...
    suke tgk ko men gitar,.ko nyi pon sedap gk...
    nk dgr agy!!!~...
    gud luck...
    ol de besh deyh...
    jgn lupe kn kakak2 kt cnie k...
    nnt da keje jgn lupe blanje kitowg deyh~munyik cm ko da nk bla da kn..~

    ReplyDelete
  4. jgn la panggil i shasha...i buknnyer nyah tau..bencilah...
    nk dengar lagi ya...
    sila lah...sila datng bilik...
    ade 3 gitar disediakan..hahaha..
    kakak2 disana pown jgn lupe orang disini..
    hehe..
    nk belanja??
    buleh2..
    datng kenduri kawin aku..
    siap leh tambah lagi..hahaha..

    ReplyDelete
  5. leader??? ambil yg +ve, -ve ko jgn ikut hehe...
    pape pn terima kasih...
    see you again...insyallah masa konvo :)

    ReplyDelete
  6. hahaha...kite kene amik kira -ve org dulu baru kite amik +ve nye..kalu x,kite x knl sape orng 2..

    ReplyDelete

rakan-rakan aku