the word that i say

biarlah org berkata tentang aku...

Thursday, November 26, 2009

KERJA GILE!!!!!!!!!!!!!!!

hahahahaha...
mmg gile sial...
nak tau nape??
semalam..
26.11.2009 hari rabu....
aku merentas 4 negeri dlam masa 7jam...
naik moto beb!!!!
1)pahang
2)negeri 9
3)melaka
4)johor

hahahahaha
kisah nye mcm nih...aku nak balik johor...patut nye 2 negeri je aku merentas...haha..pahang ngan johor je...pas 2 member aku nih moto beliau xde roadtax....hekeleh..die ajak aku lalu ikut keratong...mmg kene lalu n9 la..aku xtau jln 2...aku follow je r...katenye jauh skit je...hahaha..dah r nk mlm time 2...gerak je r...jln punya felda je ade...xde lampu dowh..moto aku ade r lampu...
dengan sesat nye....mmg cari nahas...hahaha...mcm2 dugaan r...ujan pown ade membantu melambatkan pejalanan...sian...ingat aku 2 kali member aku nk eksiden..1st skali kat jln batu2..boleh lak die x nampak batu2 2...hahaha..2nd die nk langgar kucing la plak...hahaha..mmg nk tergelak r aku...buleh lak x nampak...aku dari jauh da nmpak kucing nk melintas...wahahaha...podah!!!!
aku gak yg terer...hahaha...
sampai je sepadan johor..bersyukur aku...berjaya beb!!!!lalu kat felda x hapa-hapa ntah...ngan xde orng nye...xde lampu...mcm2 r takde...mlm lak 2..
kul 9 lebih aku sampi tangkak...lepak mkn...pas gerak...kul sebelas mlm aku sampai umah..mmg gile!!!!xpenah aku wat keje gile nih...
hahaha...
kesimpulannye jgn la wat keje gile time2 da abis sem nih...hahaha..

No comments:

Post a Comment

rakan-rakan aku