the word that i say

biarlah org berkata tentang aku...

Tuesday, September 8, 2009

HILANG

terang jiwa ini membuat terkenang,
kisah yang silam,
pergi tanpa berpaling lagi,

hilang...
aku dan mereka,
segala galeri,
segala keseronokan.

aku cuba lagi kembali,
tp...
tak mungkin aku diterima.

tidurku kini,
menjadi penghantar kembali,
kembali ke zaman silamku.


Maksud:
puisi ini sebenarnye mengisahkan aku...
aku yang selalu tekenang zaman aku kecik dulu..aku mmg seorang yg sangat terkenangkan zaman silam...kawan2..suasana..port2 lepak...tempat tangkap ikan..tempat panjat pokok..tempat main galah panjang..yg paling penting umah aku dulu...

sedih betul bila teringat kat tempat time kecik dulu..biasa la...aku tinggal umh pindah2...bapak aku askar..kene posting je manjang...

member2 lak kebyakan nye semua lost contact...errmmm...
ade la jugak member yg lagi time kecik dulu...

aku pown x paham kenapa tempat umh aku time kecik2 dulu selalu tebawak dalam mimpi aku...
slalu lak 2...mungkin terlampau rindu sngat kowt...xpown aku ade tertinggal apa2 ke kat sana...
entah la...

No comments:

Post a Comment

rakan-rakan aku